Strategie de ultim moment pentru festivalul Intencity de la Craiova: Primăria anunță că în timpul manifestării se vor împărți tigăi gratuit

Primăria Craiova studiază noi oportunități de piață, pentru a vinde biletele la Festivalul Intencity. După o atentă analiză de piață, organizatorii au descoperit mai multe strategii de marketing, dintre care una pare a fi infailibilă.
”Practic, am făcut un studiu de piață și ne rezultă cel mai convenabil în acest mod. O să cumpărăm noi toate biletele, apoi le vindem la sfert de preț. Știm că românii sunt avizi după promoții. Nu avem niciun dubiu că nu vom vinde toate biletele”, au explicat surse din Primăria Craiova.
Organizatorii sunt pregătiți și cu alte strategii de rezervă. Dacă nici soluția de mai sus nu va da roade, se va apela la mutarea considerată sah-mat: cine cumpără un bilet la Intencity, primește o tigaie, exact ca în promoțiile de inaugurare de magazine.
” Doar nu suntem proști, am studiat și noi fenomenul ăsta. Nu ați văzut cum se calcă în picioare când se aude de vreo promoție la diverse magazine importante. Asta este clar ceea ce ne trebuie și vom populariza în ultima săptămână promoția, pentru a avea succesul scontat”, au mai spus aceleași surse. Am mai aflat, neoficial, că este posibil ca tigăile să fie împărțite spectatorilor chiar de Paris Hilton, cu autograf.